Mango

Mango

Mango to jedyny w Polsce całodobowy kanał telesprzedażowy.

Kanał został uruchomiony w 2003 roku.

Mango jest liderem na rynku telezakupów w Polsce. Posiada reputację nowoczesnego, wiarygodnego i przyjaznego sprzedawcy. Firma oferuje szeroki asortyment starannie dobranych, innowacyjnych produktów z najlepszą relacją jakości do ceny. Dociera do ponad 9 milionów abonentów sieci kablowych i platform satelitarnych, przyciąga stale rosnącą liczbę internautów (obecnie około 1 miliona miesięcznie) i posiada kilkaset tysięcy aktywnych klientów.

Bogata oferta produktowa Mango obejmuje wyposażenie domu, urządzenia kuchenne, artykuły wnętrzarskie, meble, sprzęt fitness, kosmetyki, produkty do pielęgnacji i inne. Mango systematycznie  skupia się na poszerzaniu swojego asortymentu i ukierunkowaniu go na produkty wysokiej jakości. W odpowiedzi na obserwowane zmiany w potrzebach i zwyczajach zakupowych konsumentów stawia na obecność w wielu innowacyjnych kanałach dystrybucji oraz silny rozwój działalności e-commerce.

Na antenie stacji Mango odbywa się szczegółowa prezentacja oferty oraz zastosowania poszczególnych artykułów z asortymentu firmy.

Copyright © 1997-2017 Korzystanie z materiałów redakcyjnych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. wymaga wcześniejszej zgody TVN S.A./ TVN Media Sp. z o.o. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w programach oraz na stronach internetowych TVN S.A. / TVN Media Sp. z o.o. jest zabronione