FAQ

Uprzejmie informujemy, że poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania przez naszych widzów. Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, to prosimy o przesłanie wiadomości za pośrednictwem formularza na stronie „Kontakt dla widza” lub e-maila na skrzynkę: widzowie@tvn.pl.

Jak się z nami skontaktować?

Zapraszamy do podzielenia się opiniami, uwagami na temat naszych produkcji. Państwa uwagi są dla nas bardzo cenne, prosimy je kierować do:

TVN S.A.
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
e-mail: widzowie@tvn.pl
telefon: +48 22 856 61 61

Rozwiń

Gdzie można znaleźć aktualny program telewizyjny?

Aktualny program telewizyjny mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej: www.tvn.pl, w zakładce „Program TV”.

Rozwiń

Czy istnieje możliwość zakupienia materiałów promocyjnych?

Materiały promocyjne naszej stacji można zakupić za pośrednictwem sklepu internetowego Telezakupy Mango: www.mango.pl, korzystając z zakładki „Produkty TVN”.

Rozwiń

Jakie kanały tematyczne posiada stacja TVN?

Dokładne informacje na temat poszczególnych kanałów znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.tvn.pl, w zakładce „Kanały”.

Rozwiń

Gdzie szukać informacji o programach emitowanych na antenie TVN?

Informacji dotyczących naszej oferty programowej należy szukać na głównej stronie internetowej TVN: www.tvn.pl, w zakładce „Programy”.

Rozwiń

Czy można kupić materiały archiwalne wyemitowane na antenie naszych kanałów tematycznych?

Istnieje możliwość zakupu materiałów archiwalnych wyemitowanych na antenie naszych kanałów.

W tym celu należy skontaktować się z TVN News & Services Agency, która odpłatnie udostępnia je zainteresowanym osobom. Poniżej podajemy adres:

 

TVN News & Services Agency
Sprzedaż Archiwum
tel. +48 22 453 57 27
e-mail: agencja@tvn.pl
www.agency.tvn.pl

Rozwiń

Do jakich redakcji zgłaszać tematy interwencyjne?

Poniżej podajemy listę adresów do magazynów interwencyjnych, z których mogą Państwo korzystać:

 

TVN magazyn interwencyjny „Uwaga”
ul. Wiertnicza 166
02 - 952 Warszawa
tel. +48 22 453 63 80, 453 63 81,
e-mail: uwaga@tvn.pl

 

TVN24 „Prosto z Polski”
ul. Wiertnicza 166
02 - 952 Warszawa
tel. +48 22 324 24 24,
e-mail: kontakt24@tvn.pl

Rozwiń

Jakie programy można oglądać na Player.pl – w serwisie wideo na żądanie?

Na platformie Player.pl mają Państwo możliwość obejrzenia programów, filmów oraz seriali emitowanych na antenie naszych kanałów tematycznych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.player.pl

Rozwiń

Jak mogę wyłączyć program blokujący reklamy?

Poniżej znajdziesz informację jak wyłączyć najpopularniejsze programy blokujące reklamy:

ADBLOCK

  • Kliknij w „Wstrzymaj AdBlock’a” jeżeli chcesz go wyłączyć
  • Kliknij w „Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie” jeżeli chcesz aby program był dalej włączony, a jednocześnie nie blokował reklam wyświetlanych na tvn.pl
ADBLOCK PLUS
  • Kliknij w „Włączony na tej stronie” tak aby zmienił się on na „Wyłączony na tej stronie” – dzięki temu reklamy na innych stronach nie będą się dalej wyświetlać, natomiast na stronie player.pl nie będą blokowane.
GHOSTERY
  • Kliknij w „Wstrzymaj” – tyle wystarczy, żebyś mógł w pełni korzystać z naszego serwisu!

Rozwiń

Gdzie zgłaszać tematy do dziennikarzy śledczych?

Informujemy, że reporterzy magazynu „Superwizjer” zajmują się dziennikarstwem śledczym.

Zapewniamy zawsze całkowitą anonimowość. Poniżej podajemy namiary do redakcji.

 

Superwizjer
ul. Płk. Dąbka 2
30-832 Kraków
e-mail: superwizjer@tvn.pl
telefon: + 48 12 652 84 81, 652 84 73

Rozwiń

W jaki sposób można skontaktować się z Biurem Reklamy?

Poniżej podajemy namiary do Biura Reklamy TVN Media.

 

TVN Media Sp. z o.o.
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
tel. +48 22 856 64 00
fax. +48 22 856 64 95
e-mail: reklama@tvn.pl
www.reklama.tvn.pl

Rozwiń

Jak skontaktować się z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”?

Zapraszamy do kontaktu z Fundacją TVN „Nie Jesteś sam”:

Fundacja TVN
"Nie jesteś sam"
ul. Wiertnicza 166
02-952 Warszawa
NIP 521 31 57 461
KRS 0000014124

Zadzwoń:

dokumentalistki, składanie wniosków +48 22 453 57 31, 856 66 74, 856 64 83,
w sprawie umów + 48 22 856 63 53,
księgowość, rozliczanie przyznanych środków na leczenie +48 22 856 63 85,
księgowość, rozliczanie przyznanych środków na rehabilitację + 48 22 856 66 75.

Rozwiń

Komu i na jakich zasadach Fundacja TVN „Nie jesteś sam” udziela pomocy?

Szczegółowe informacje dotyczące zasad udzielania pomocy znajdują się na stronie internetowej Fundacji: www.fundacja.tvn.pl, w zakładce „Szukasz Pomocy?”.

Rozwiń

Jak można wesprzeć Fundację TVN „Nie jesteś sam”?

Jeśli chcą Państwo wesprzeć fundację:

1. Wyślij SMS o treści POMAGAM nr 7126 (1,23 zł z VAT)

2. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe:

25 1140 1010 0000 2581 1800 1001

3. Dla osób z zagranicy, chcących wesprzeć Fundację TVN, podajemy SWIFT oraz IBAN:

SWIFT
BREXPLPWWA1

IBAN
PL25 1140 1010 0000 2581 1800 1001

Dziękujemy za Państwa wsparcie!

 

Rozwiń

W jaki sposób można przekazać 1% podatku dochodowego na Fundację TVN „Nie jesteś sam”?

Informujemy, że szczegóły podane są na stronie internetowej: www.fundacja.tvn.pl, gdzie znajdują się informacje dotyczące 1%.

br>fax. +48 22 856 64 95
e-mail: reklama@tvn.pl
www.reklama.tvn.pl
Rozwiń

Jak odbierać programy Grupy TVN?

Podstawowe informacje można uzyskać na stronie internetowej TVN: http://www.tvn.pl/jak-odbierac

Rozwiń

Co zrobić, gdy mam problemy z odbiorem programów Grupy TVN?

a. Odbieram programy przez sieć kablową – pierwszym krokiem jest kontakt z BOK sieci kablowej. W przypadku braku reakcji sieci kablowej prosimy o kontakt na adres mailowy: tzn@tvn.pl lub telefonicznie +48 22 856 61 07
W korespondencji istotne jest podanie nazwy operatora telewizji kablowej i miejscowości.

 

b. Odbieram programy przez platformę cyfrową – pierwszym krokiem jest sprawdzenie czy odbieram poprawny sygnał, w instrukcji odbiornika satelitarnego odnajdujemy informację jak sprawdzić tę wartość. Jeśli wartość sygnału jest zbyt mała a pogoda jest dobra należy sprawdzić instalację anteny satelitarnej. Jeśli sygnał jest prawidłowy a są problemy z odbiorem prosimy o kontakt z właściwym operatorem platformy cyfrowej:


Centrum abonenta nc+:

- z telefonu komórkowego + 48 22 310 4747
- informacje techniczne znajdują się na: www.ncplus.pl/pomoc

Centrum obsługi klienta Cyfrowego Polsatu

- z telefonu stacjonarnego 801 08 08 08
- z telefonu komórkowego 69900 22 22 lub 222 127 222
- z telefonu Cyfrowego Polsatu 22 22
- informacje techniczne znajdują się na stronie internetowej:www.cyfrowypolsat.pl/oferta/warto-wiedziec.cp#telewizja

 

W przypadku braku reakcji ze strony operatora platformy cyfrowej prosimy o kontakt na adres:  tzn@tvn.pl lub +48 22 856 61 07. W korespondencji istotne jest podanie nazwy operatora platformy cyfrowej.

 

c. Odbieram programy z nadajników DVB-T – pierwszym krokiem jest informacja czy odbieram program z usterkami czy też nie odbieram programów. W pierwszym przypadku sprawdzamy jak w pkt. b wartość sygnału, w drugim przypadku sprawdzamy czy odbieramy programy na prawidłowym kanale. Najlepiej sprawdzić to na stronie Emitela: http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/aktualne-parametry-emisji-dvbt

Rozwiń

Jak odbierać kanały HD?

Do odbioru programów w jakości HD należy posiadać:

  • Telewizor HD
  • Telewizor HD Ready + dekoder
  • Dekoder platformy cyfrowej dostosowany do odbioru kanałów HD
  • Do obioru programów w HD zalecana jest antena satelitarna o średnicy 70 cm. Istnieje możliwość odbioru na małej antenie po precyzyjnym jej ustawieniu, ale nie gwarantuje to odpowiedniej  jakości sygnału.
Rozwiń

Co to jest DVB-T?

DVB-T to Naziemna Telewizja Cyfrowa, zastąpiła ona tradycyjną telewizję analogową. Odbiór DVB-T jest możliwy w całej Polsce. Wykaz stacji nadawczych oraz kanały są podane na stronie internetowej: https://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/najczesciej-zadawane-pytania/

Rozwiń

Jak można odbierać DVB-T?

Aby odbierać cyfrową telewizję naziemną DVB-T trzeba posiadać :

  • telewizor z wbudowanym dekoderem DVB-T w standardzie MPEG-4
  • w przypadku starszych telewizorów należy dokupić  tuner DVB-T, w standardzie MPEG-4
  • zewnętrzną bądź wewnętrzną kartę telewizyjną do komputera/laptopa z możliwością odbioru DVB-T
  • dekoder platformy cyfrowej NC+ lub Cyfrowy Polsat z wbudowanym tunerem DVB-T
  • jeśli odbiór programów jest możliwy na kanałach powyżej 50 (powyżej 700MHz) należy sprawdzić stan instalacji antenowej a w przypadku  gdy jest ona stara wymienić przewód antenowy
  • odbiór programów z MUX 1 i MUX 2 na terenie większości miast na antenie pokojowej może być utrudniony

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej:

http://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/telewizja-cyfrowa---poradnik/

Rozwiń